Tuesday, May 1, 2012

Sweet May











May presented itself in the best possible way; warm and sunny:)
We started this day off with a water war in the garden, we've baked and had our first trip to the beach and my water loving daughter had her first dip in.
And,
although the water felt freezing to the rest of us,
she claimed it was
"nice and warm". 

In the evening we had sandwiches and tea. 
Got out these plates from Rörstrand, Sweden, decor Gille.
For some reason they have to go with dark bread and a cup of tea by the side -
so that's what we had:)




6 comments:

  1. Formen min var ikke bra i dag så måtte være i doors :( mens mine tre gutter var ute og koste seg ute i solen!!

    Jeg liker alle bildene dine!!
    Ha en flott uke videre,
    Vicky

    ReplyDelete
  2. Herlig innlegg og for en herlig dag. Savner tiden hvor jeg tok en dukkert uansett vanntemperatur. det skjer ikke nå lenger!
    Likte sitron bildene ekstra godt, de var så freshe!

    ha en fin mai dere to!

    ReplyDelete
  3. Så glad eg er for at du la att eit spor i bloggen min, slik at eg fann vegen inn hit! Eg kjem gjerne tilbake! :)

    Ha ei god helg!

    ReplyDelete
  4. It is nice to hear May has started off nicely somewhere. Here it has been gray and thunder storms every day :-( Hope you enjoy more nice weather this weekend.

    ReplyDelete
  5. Åh, deilig! Deilig å se tilbake på, for nå både regner og snør det...

    Nydelig innlegg:)

    ReplyDelete
  6. oooh! det så ut som en fin mai! loved it! jeg er litt treg på dette blogge-greiene, men digger å titte innom her, da blir jeg glad :) God mai videre!

    ReplyDelete